Re: Polityka bezpieczeństwa haseł w debianie

On Wed, 2007-03-21 at 22:29 +0100, Wojciech Ziniewicz wrote:
> zadziałał (a adduser chyba korzysta z passwd ;| tak jak inne
> programy ) bo
> jak wywalisz jakis komunikat to wiadomo ze return nie bedzie 0 i
> program

Co ma wyświetlany komunikat do kodu powrotu? O ile mi wiadomo to dwa
zupełnie odrębne pojęcia.

Wracając do tematu, mimo wszystko ja też raczej nie bawiłbym się w
ręczną edycję kodu passwd. To niezbyt eleganckie, nie mówiąc o
komplikacjach przy upgrade.

Problem wygląda jak dobre zadanie dla modułu pam_echo, patrz przykład na
dole tekstu:
http://www.kernel.org/pub/linux/libs/pam/Linux-PAM-html/sag-pam_echo.html

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
"Każdy ideał w ciele jest trywialny" - prawdy algebraiczne