Re: Polityka bezpieczeństwa haseł w debianie

On Wednesday 21 of March 2007 22:28:00 you wrote:
> Witam
>
> Może ktoś mi jeszcze podpowie jak zrobić tak żeby po uruchomieniu passwd
> użytkownikowi wyświetliła się informacja jakie są wymagania co do haseł,
> można to w jakiś sposób zrobić?
>
> --
> Pozdrawiam

prosta modyfikacja źródeł jak dla mnie
jeden printf, jednak trzeba to na tyle sprytnie zrobić zeby np adduser ci
zadziałał (a adduser chyba korzysta z passwd ;| tak jak inne programy ) bo
jak wywalisz jakis komunikat to wiadomo ze return nie bedzie 0 i program
nadrzedny strzeli ci bykiem.

pzdr.

Wojciech Ziniewicz