Re: Jak wylogować użytkowników?

===== Dnia: niedziela, 18 marca 2007 11:00, Jarek Buczyński pisze:

> Z killem tez tak robiłem, ale to takie niezbyt ładne..., nie można ich po
> prostu poprawnie wylogować?

W tym sensie, o którym dyskutujecie, poprawne wylogowanie, to po
prostu 'delikatne' zakończenie pracy użytkownika, czyli jego procesów, a więc
sygnał nr 15 (domyślny killa) załatwia, co trzeba (i pewnie większość
administratorów robi coś podobnego do tego, co opisuje Tomek).

Polecam przy okazji też narzędzie 'slay'.

pzdr,
jmb