Re: FuzzyOcr - netpbm.deb - Error running preprocessor(pamthreshold) itp

> No to jest chyba obecnie najpopularniejsza strona jak radzic sobie z
> naszym problemem.

Hej!

Ja korzystalem jeszcze z innych stron na temat FuzzyOCR-a
pod Debianem Sarge:

* http://blog.waja.info/2006/09/19/fuzzyocr-on-debian-sarge/
* http://fuzzyocr.own-hero.net/wiki/DebianSarge

> Dzieki serdeczne, Fuzzy okazal sie ostatnia deska do trumny
> sarge. Nawet zwyklego clamava juz sie nie chcialo nikomu updatowac w
> tej dystrybucji nie mowiac o innych pakietach. Tak wiec polecial
> upgrade distra... trudno... ;)

BTW, z tym ClamAVem to chyba nie do konca jest prawda, bo wciaz
wychodza aktualizacje dla stabilnego Debiana. Sam ich uzywam:

ptecza@hermes4:~$ apt-cache policy clamav
clamav:
  Zainstalowana: 0.90.1-0volatile1
  Kandydująca: 0.90.1-0volatile1
  Tabela wersji:
 *** 0.90.1-0volatile1 0
        500 ftp://ftp.uk.debian.org sarge/volatile/main Packages
        100 /var/lib/dpkg/status
     0.84-2.sarge.15 0
        500 http://security.debian.org sarge/updates/main Packages
     0.84-2.sarge.13 0
        500 http://ftp.pl.debian.org sarge/main Packages

> Caly moj problem wziol sie w sumie od klopotow przy recznej kompilacji
> ostatnich tarballowych zrodel netpbm. Nie wiem czemu sie to krzaczylo
> ale wlasnie sciagnolem nowsza wersje (10.37.04) netpbm tym razem jak
> Bozia przykazala by svn. I wszystko gra i buczy.

Ja probowalem skompilowac galaz stable (10.35.24), ale bez powodzenia,
wiec dalem sobie spokoj z netpbm ze zrodel :)

> Jest w niej i starszy pamditherbw (jesli ktos chce tego uzywac musi
> zmienic w konfigach nie tylko nazwy ale i parametry bo z tymi od
> pamthresholda nie chce gadac!) jest i tez upragniony pamthreshold. W
> koncu! :) Teraz mozna czekac spokojnie na nowa paczke deba z netpbm.

A wyjasnila sie juz sprawa licencji dla pamthreshold i pamtopnm?
Bo w pliku debian/changelog dla FuzzyOCR z wersji experimental
znajduje sie taki oto wpis:

  * do not use pam* stuff, (unavailable in netpbm, due to lack of license),
    thanks to Alexander Elbs (Closes: #406626)

> Btw... Fuzzy dziala teraz swietnie. Jedyne spamy rysunkowe jakie
> dostaje to te z alternatywnego konta na home.pl ;)

A jak z obciazeniem Twojego systemu? Zauwazyles, zeby po wlaczeniu
FuzzyOCR znacznie wzrosl load? Uzywasz domyslnej konfiguracji
czy cos "podkrecales"?

Pozdrawiam,

P.