serwer hostingowy - sprawdzone rozwiązania

Hej

Jak najlepiej skonfigurować wirtualne katalogi w Apacze chodzi mi tylko
o sam układ katalogów na dysku w którym miejscu /var, /home/vh lub w innym

Jak ktoś ma jakieś doświadczenia z firm hostingowych bo tam taki rzeczy
najczęściej się wykorzystuje i to są już zazwyczaj :) sprawdzone
rozwiązania.

Zrobiłem tak że wszystkie katalogi wirtualne przechowuje w /home/web i
później przez dyrektywe: DocumentRoot w Apacze ustawiam odpowiedni katalog.

Oczywiście użytkownicy muszą sobie pliki stron, skryptów etc, jakoś tam
wysłać, więc mam uruchomionego ftp, każdy użytkownik jest chrootowany tylko
do swojego katalogu domowego..... właśnie i tu już jest problem bo przecież
nie dostanie się do swojego wirtualnego hosta, skoro nie może opuścić
domowego :(

Co polecanie, każdego wirtualnego hosta kierować do katalogów domowych?

Proszę o radę żeby to już teraz dobrze "rozplanować" później chciałbym
jeszcze zrobić dodatkowo poczęte, phpmyadmin, może cpanel :)

Bo jak teraz już źle zacznę to później będzie tylko coraz trudniej

Dzięki