Re: Voip

Dnia Sun, 11 Feb 2007 13:04:22 +0100, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> napisał:

07-02-11, cody <codythejack@o2.pl> napisał(a):

> Potrzebuje zmajstrować coś w tym stylu
> 4 lokalizacje - różne łacza brak zewnętrznego adresu IP lub adres zmienny
> jeden serwer posiadający stały adres ip na którym stało by jakieś
> oprogramowanie do tego ażeby, wszystkie inne placówki poprzez swoje
> łącza wykonywały połączenia wychodzące oraz fajnie by było jak była by
> możliwość wykonywania połączeń wew firmy za darmo
> Teraz tylko jako iż zielony jestem zupełnie czy może mi ktoś coś polecić
> i powiedzieć czy taki układ ma szanse bytu, nie wiem czy fakt nie
> posiadania zewnętrznego adresu IP trochę tu nie przeszkadza oraz czy w
> [...]

Szczerze mowiac nie korzuystałbym z GTSu . Zrobiłbym PBXa w centrali
najelpeiej na asterisku . Do tego w sumie niepotrzeby będzie nawet
DynDns . Rozwiązanie rózni sie tlyko inwestycją. Jesli chodzi o
oddzialy to spinasz je całkowicie za darmo. JEsli chodzi o wyjście na
świat to karty to twojeo serwera z asteriskiem wachają się w granicach
2,3 tys (w zalezności od tego co chcesz , może być 30 numerów czyli E1
lub też tanie 4x FXO za jakieś 500-700 PLN o ile dobrzoe kojarze) .
Wiecej na priva ;)
Nie zauważyłem że jedna lokalizacja ma stały ip. To dużo zmienia... Dodam jeszcze że trzeba będzie zrobić jakiś traffic shapeing z qos bo będzie sie cieło...
Pozdrówka