Re: ssh-server

no witam!
nie wierze żeby było to tak proste ale spróbowac można...

usunąć trzeba wszystkie reguły iptables dotyczące blokowania tego servisu z
innych hostów niż wlaśnie udostępnione
następnie/bądź
iptables -A INPUT -p tcp --dport $nr_portu_ssh -j ACCEPT
co zpowowduje udostępnienie ssh na świat wogóle :)
ale lepiej skonfigurowac sobie to tak zeby można było łączyć się tylko z
konkretnego adresu

iptables -A INPUT -p tcp -s $skad -d $dokad --dport $adres_serv_ssh -j ACCEPT

popatrzeć na /etc/hosts.deny na serverku

ale jak powiedziałem nie wierze żeby było to takie proste

mozna jeszcze powalczyć z proxy jesli jest takowe na serverze zainstalowane

pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030