Re: kde 3.5.5 3.5.6

Wojciech Ziniewicz napisał.
> ;) to aurox jeszcze istnieje ? bo jakieś problemy zdaje sie były...
> Szczerze mowiac jakby debian miał byc stabilny a ja bym wybierał
> pakiety to całe KDE by w ogole nie weszło bo pod względem samych bugów
> to jakaś totalna porażka ;) bardzo lubie KDE i zawsze z niego
> korzystam (bo z kolei gnome pod wzgledem
> desktopowo-funkcjonalno-estetycznym to porażka ;) ,jak twierdzi sam
> linus torvalds) . Pamietam złote czasy kde 2.x - to było faktycznie
> stabilne, ale imho gnome był wtedy better ;)
Witam.
Ja zalozylem pod Aurox 11.0 obydwa pulpity graficzne jednaze
bardziej lubie Gnome i go uzywam. Jednak przyznam, ze
one potrafia robic naprawde dziwne cuda glownie na
poczatku po zainstalowaniu. Mnie Gnome polecilo
wykonac jakies magiczne zaklecie linuxewe (juz go nie pamietam
jakie,) zeby pod Gnome byl dzwiek. Kolezanka rowneiz zainstalowala
Aurox 11.0 jednak najpierw z Gnome i tu dzwieku brak.
Dopiero po doinstlowaniu KDE automat wykryl i zainstalowal
karte dzwiekowa i wszystko juz bylo OK. Jednak dziwne te
powiazania automatu wykrywajacego karter dzwiekiowa z KDE.
Och obecnie juz wchodza nowe pulpity graficzne
XGL, Compiz, Beryl i Looking Glass. Piekne te cudenka
na razie je ogladalem u koloegow. Na obrotowym szescianie mozna
miec oddzielne pulpity na kazdym jego boku i do tego widzac je
jakgdyby bedac na zewnatz kostki, lub w jej wnetrzu. Cos wspanialego.
Druga rzecz polprzezroczyste okna, zeby bylo widac okienka pod nimi.
Pozatym mozliwosc obracania tych okien i ustawiania na boku.
Dopiero teraz bedzie sie ciekawie dzialo w Linuxe. :)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0