Re: DNS zatrzymany a NMAP mówi że port otwarty?

On Tuesday 30 January 2007 19:43, Jarek Buczyński wrote:
> Witam
>
> Nie rozumiem takiej sytuacji: mam zablokowanego na firewallu dnsa aby nie
> odpowiadał na zapytania.
>
> Jak zrobię skan kompa to nmap wyświetla że port 53/tcp jest otwarty,
> wyłączyłem więc całkowicie binda i namap dalej twierdzi że otwarty???
>
> --
> Pozdrawiam
To może dorzucę się przy okazji z pytaniem.
W jakim celu bind nasłuchuje na porcie tcp?

Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Duze przesyłki to betka. Nawet 50MB na raz!
>>> http://link.interia.pl/f19e7