RE: DDNS i DHCP

Witam

Dziękuję bardzo za pomoc robiłem według opisu kolegi Roberta.

Tutaj troszkę zmieniłem:

Zmieniłem

		allow-update { key DHCP_UPDATER; }; };

na

		update-policy {
    			grant dhcp.exmaple.com. wildcard *.example.com. A
TXT;
 		};

gdzie dhcp.exmaple.com to maszyna gdzie na której działa dhcp (w zasadzie
jest to jeden serwer gdzie uruchomiony jest zarówno dhcp, dns etc)

podobnie w strefie odwrotnej

		update-policy {
    			grant dhcp.exmaple.com.  wildcard *.11.168.192.in-
addr.arpa. PTR;
		};

I to tyle zmian :)

Mam jeszcze takie pytanie, gdzie bind początkowo przechowuje wpisy o nowych
hostach? W Plikach .jnl? dopiero po pewnym czasie zauważyłem ze pojawiły się
nowe wpisy w pikach  stref.

Również TTL jest różny dla różnych maszyn, można to gdzieś zmienić?

Dzięki wielkie wszystkim za pomoc a zwłaszcza Robertowi.