kde 3.5.5 3.5.6

no witam serdecznie!
Wiem że to pewnie  strasznie płytkie pytanie typu "jak ikony w kde
poprzestawiać" ale wie ktos dlaczego nie ma jeszcze KDE 3.5.6 w etch a np w
ubuntu już jest(wiem bo mam w laptopie)  przeciez to prawie te same
pakiety...(tj dostępne  w dystrybucji bo pewnie na stronie Kde sobie
pościagac można już dawno) cos  mi się zdaje że debian troche z tyłu zaczyna
zostawać niestety.

pozdrawiam
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030