DDNS i DHCP

Witam

Mam pytanie dotyczące dynamicznego dnsa i dhcp. Mógłby mi ktoś wyjaśnić na
czym to polega, bo z własnych doświadczeń zauważyłem taką rzecz:

Dhcp przydziela jakiś adres IP z puli, powiedzmy ze w dnsie jest wpisany ten
adres i przyporządkowana nazwa, teraz dhcp przydziela znów maszynie o tej
samej nazwie IP ale inne i w tym przypadku jest problem bo maszyna nie jest
osiągalna pod ta nazwą (ponieważ ma inne IP)

Powiedzcie mi czy o to chodzi aby dhcp zmieniał automatycznie wpisy w dns?

Co musze zmienić w dotychczasowej konfiguracji aby działały aktualizacje
automatyczne?

Bind 9.2.4
DHCP 3