actus@vix.netsync.pl
debian-user-polish@lists.debian.org
linux-in-pl@yahoogroups.com
"Dyskusje dotyczace LUGow i nie tylko..." <plug@lists.linux.org.pl>
tlug@linux.gda.pl
ug-plosug@opensolaris.org

Robert Milkowski napisał.
> W sumie czemu nie.
> Co prawda z braku czasu niewiele się jeszcze dzieję w sprawie UD07,
> ale...
Witam.
Tak wiec przekazuje w cytacie wiadomosc Roberta Milkowskiego i moja
dotyczca przygotowan Unix Days Gdansk-2007. Prpopzycje
poprowadzenia wykladow i inne dotyczace tej imprezy prosze przekazac
na liste, lub do Roberta pod Robert Milkowski <rmilkowski@task.gda.pl>
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0