rt2500 i ziwecha

no witam
pomijając w sumie juz rozwiązany problem z serverem i klientem dhcp na jednym
komputerze, pojawił się nowy kłopot. Karta sieciowa ma chipset jak w temacie
na komputerze gdzie jest ta karta sieciowa mam jądro 2.6.18-3 instalnięte.
załadowany moduł "ieee80211 8021q i rt2500". takie ustawienia miałem
poprzednio na jajku 2.6.17 i działało pięknie nie wiem czemu teraz gdy wpisze
ifconfig eth1 up sieciowka ta zawiesza całkowicie wszystko po chwili (twardy
restart tylko pomaga) ma ktos może jakieś pomysły.

Jest ustawiony klient dhcp na tym interfejsie i jeśli nie mam zahaszowanej
konfiguracj w /eetc/network/interfaces to zwiecha następuje juz przy próbie
przydzielenia adresu przez server. gdy podnosze ręcznie ta sieciówke działa
jak powiedziałem kilka sekund - działa bo jak wpisze "iwlist eth1 scanning"
to pokazuje mi dostepne sieci wireless  a potem muka

ktoś już psuł kiedyś coś takiego

pozdrawiam
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030