Re: dhcp server i client

Dnia niedziela, 21 stycznia 2007 12:20, Marcin Owsiany napisał:

          ************
       ***            ***
      *   internet       *
       ***            ***
          ************

        ______________

       |  router 1          | ten router ma być serverem Dhcp dla komputeraz z
       |                         | Debianem płączonym bezprzewodowo
       |______________|

              \
              \
        **********
       *  wifi 1  *
      **          **
        **********
              \
              \
       ______________________________
      |  "jeden komputer z Debianem"  |  ten komputer ma być klienten dhcp dla
      | 						   |  routera 1  i serverem dhcp dla routera2 z kablami
      |______________________________|  mam tylko jedną sieciowke
							      bezprzewodowa

                   \
                   \
                _________

               | router 2|
               |_________| a tutaj podpięte bedą  komputery z LAN

               ******************
             **LAN na kablach    **
            ***                  ***
i chodzi o to tylko czy server Dhcp ustawiony na komputerze z debianem na
interfejsie eth0 (kablowym) nie bedzie mi kolidował w jakiś sposób z
klientem - interfejsem eth1 (bezprzewodowym) ustawionym na tym samym
komputerze. Pytam bo nie robilem mieszańców takich nigdy.

P.S. że chciało Ci się Marcin rysunek trzaskać...

pozdrawiam
--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030