Re: squirrelmail i wolne dzialanie

2007/1/17, Marcin Bieniaszewski <studiowena@gmail.com>:
hejka

zauwazylem ze zaczyna mi sie mulic squirrelmail

uzywam courier imap-a zwyklego i ssl
wzasadzie dzialanie imapa odbywa sie lokalnie po 127.0.0.1

zauwazylem ze gdy mam wiecej wiadomosci w skrzynce np ~ 200

squirrelmail muli sie dosc znacznie tzn wchodze do skrzynki i zanim mi
sie cokolwiek pojawi to mozna spokojnie z 20-30 sekund policzyc...

jak zrestartuje apacha (1.3.x) to przez chwile jest jakby lepiej,
pozniej gdy mulenie wchodzi nie widze dodatkowego obciazenia apacha...

no i zastanawiam sie czego to moze byc wina ... lacze wykluczam...
sprzet na serwerze tez... hmm

cos z imap-em ?? czy tu chodzi o ilosc mailii w skrzynce glownie ?

jakie macie doswiadczenia z SM i Debiankiem ???
mam trzymac 5 maili i koniec ? :))) zeby smigalo ?

dajcie znac

no coż, jesli masz imap + squirrelmail pewnie na jakimś pentium III z
512 MB ram, to to normalka. ja czasami czekam 5 minut (freebsd , 3 tys
mejli, p III 1 GHz, 256 ram)

;)

uzywanie popa znacznie ułatwia myslenie serwerowi.
pzdr.

--
Wojciech Ziniewicz
Unix SEX :{look;gawk;find;sed;talk;grep;touch;finger;find;fl