Re: Etch Mozilla -> Iceape problem

Krzysztof Jastrzębski napisał:

> Kurna, zrobiłem i dalej to samo.

Nie mam wielu pomysłów, ale być może kwestią jest tutaj
istnienie /etc/mozilla I /etc/iceape; Usuwając teraz
iceape nie usunęłeś /etc/mozilla i problem pozostaje.

Poza tym czy jest różnica, jeśli uruchamiasz przez "iceape",
a nie przez "mozilla" (choć wątpię) oraz czy próbowałeś po
tym wszystkim jeszcze raz przenieść gdzieś ~/.mozilla.

> Chętnie bym spróbował tylko najpierw w ogóle chciałbym go uruchomić...

Ostatecznie pozostaje też google & strace :)

Jacek Kawa  **Serious men who seldom smiled would not be amused
            to hear that the invasive spirit he wanted exorcized
                      was his own.** ['Carpe Jugulum']