Re: Etch Mozilla -> Iceape problem

Krzysztof Jastrzębski napisał:

> Kilka dni temu w Etchu zameniono Mozillę na Iceape.
> Upgrade usunął (zależności od pakietu Mozilla) polskie locale i sam
> program się nie uruchamia (Can't read configuration file).
> Myślałem, że problem w profilu więc przeniosłem na chwilę $HOME/.mozilla
> by uruchomić z nowym "czystym" profilem ale to niczego nie zmienia.
> Reinstall i reconfigure iceape* również.
> Tymczasem podlinkowałem sobie co trzeba pod Thunderbirda (IceDove) i
> Firefoxa ale chętnie bym wrócił do Mozilli bo ją polubiłem.
> Używa ktoś z Was Mozilli pod Etch'em ?
[...]

U mnie upgrade przeszedł gładko. Być może u ciebie chodzi o któryś z globalnych
plików konfiguracyjnych?

Innymi słowy: apt-get remove --purge + apt-get install

Co do locale:

http://pk1l.w.interia.pl/iceape-locale-pl_1.0.6-0.1_all.deb

Nieoficjalne, działające, ale z powodu dziwnego konfliktu musiałem
odinstalować przed ostatnim uaktualnieniem iceape i zainstalować
po (nie zajmowałem się tym problemem póki co).

Miłego dnia

--
Jacek Kawa  **Normalność to średnia statystyczna**.