Re: postfix-minimalist problem

Dnia 14-01-2007, nie o godzinie 22:04 +0100, =?UTF-8?Q? capadona ?=
napisał(a):
> Witam !
>
> Mam maly problem z postfixem , googlam i googlam i nie znalazlem
> rozwiazania , mam u siebie psotawiona grupe mailingowa , jakies 300
> osob, maile na liste wysylane sa w paczkach po 50 adresow ,
> wszystk pieknie dochodzi a nawet za ladnie :/ z kazda wyslana paczka
> dostaje zwrot :

>                         The Postfix program
>
> <users@xxxxx.xx>: mail forwarding loop for users@xxxxx.xx
>
> Moze cos poradzicie , grzebie juz 4 dzien i nic madrego nei moge
> zrobic :/  z gory dzieki za wszelka pomoc
Nie znam się na minimaliście, ale być może chodzi o ten sam problem z
jakim boryka się majordomo (Delivered-To)
http://www.postfix.org/faq.html#delivered

albo Mailman
http://mail.python.org/pipermail/mailman-developers/2002-June/012176.html

Jakub Ambrozewicz