Re: debconf w wlasnej paczce

On Thu, Jan 11, 2007 at 11:09:22PM +0100, Maciek wrote:
>  W ostatnich dniach naszło mnie na zrobienie paczek z kilku moich
>  programików-pchełek. W jednym z nim postanowiłem, że warto będzie
>  dodać obsługę konfiguracji paczki podczas instalacji za pomocą
>  debconfa. Zrobiłem więc sobie paczkę z plikiem config wyświetlonym
>  poniżej i odpowiednim plikiem template. Paczka kreuje się bez
>  problemu i instaluje się bez błędów (dpkg -i ../mojp..),
>  jednak nie odpala mi się debconf z formularzem "moj/chcesz".
>  Co ciekawe - jak zrobię:
>  dpkg-reconfigure mojpakiet  - to jest ok i odpala się konfiguracja.
>  Co jest nie tak?

Nie znam się na debconfie, więc może pisę bzdury, ale parę pomysłów:
 - może trzeba config odpalić z postinst/preinst?
 - może brakuje dpkg-preconfigure?
 - obadaj jak to jest w jakiejś paczce która działa OK

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216