debconf w wlasnej paczce

Witam

 W ostatnich dniach naszło mnie na zrobienie paczek z kilku moich
 programików-pchełek. W jednym z nim postanowiłem, że warto będzie
 dodać obsługę konfiguracji paczki podczas instalacji za pomocą
 debconfa. Zrobiłem więc sobie paczkę z plikiem config wyświetlonym
 poniżej i odpowiednim plikiem template. Paczka kreuje się bez
 problemu i instaluje się bez błędów (dpkg -i ../mojp..),
 jednak nie odpala mi się debconf z formularzem "moj/chcesz".
 Co ciekawe - jak zrobię:
 dpkg-reconfigure mojpakiet  - to jest ok i odpala się konfiguracja.
 Co jest nie tak?

#!/bin/sh

set -e
# Source debconf library.