RE: Logical Volume Manager LVM - pod nowy system

Witam

> może użyj jakiegoś FAQa - grupy LVMowe trzeba jeszcze wystartować (razem
> z nimi wystartują voluminy) , wtedy powinny się pojawić.
>
> i jeszcze nie jestem pewien jak debian widzi grupe lvmowa... czy to
> przypadkiem nie idzie jakoś przez devmappera, w stylu]
> /dev/mapper/usr , albo coś takiego (mimo to operując na podanej przez
> ciebie sciezce tez powinno pojsc).

Więc tak po ponownym uruchomieniu w LiveCD zrobiłem:

lvchange -a y /dev/VG00/home itd. Czyli "aktywowałem" te woluminy

mkfs.ext3 /dev/VG00/home itd.

następnie podczas instalacji w programie do partycjonowania ustawiłem
odpowiednie punkty montowana  i mam działającego na LVM debiana :)