Re: małe pytanie o amd64 vs ia64

> Dnia 07-01-2007, nie o godzinie 03:49 -0800, Henio
Paszczak
napisaÅ?(a):
czy

> Możesz mieÄ? jÄ?dro dla amd64 i caÅ?y userland dla
i386, ale mija
siÄ? to
> chyba z celem. Bierz najlepiej caÅ?Ä? dystrybucjÄ?
amd64 i najwyżej
> instaluj w chroot wszystko to, co jest dostÄ?pne
tylko dla i386.
> --
> Andrzej Mendel <amendel@wp.pl>

Moim zdaniem nie ma sensu porywaÄ? siÄ? na amd64,
korzyÄ? w zasadzie
żadna przy
normalnym dekstopie, a dużo bezsensownej zabawy z
emulacjami i
chrootami.
Lepiej wrzuciÄ? sobie 386.

Pozdrawiam.
--
Grzegorz SzymaÅ?ski | mailto:czadmang@poczta.fm |
pgp:0x14A27314

Wydaje mi sie ze jednak najlepszym rozwiazaniem jest
uzycie pelnej dystrybucji amd64 ( w moim przpadku
testowej bo tylko tam sa sterowniki dla mojej karty
graficznej). Wszystkie programy sa skofigorowane pod
64 bity (np. as bezproblemu rozpoznaje rejstry 64
bitowe bez ingerencji z mojej strony ).
Pozdrawiam
Lukasz