Re: Problem z grafiką Intel GMA 950

Kupilem niedawno plyte glowna ASROCK 775i945GZ i
procesor Pentium D 830. Jak zwykle instaluje Debiana i
... mam problemy z zainstalowaniem zintegrowanej karty
graficznej Intel GMA 950. Szukam sterownikow dla
linuxa z marnym skutkiem. Czy wie ktos moze gdzie
mogę je znalesc ?
Pozdrawiam
Lukasz

[fixme] o akceleracji nie masz co marzyć , pozostaje ci VESA...
Akceleracja 3D działa bardzo dobrze, jak na skromne możliwości tej
karty. To chyba jedyna karta, która na otwartych sterownikach ma
naprawdę dobre dla niej ws
wow no to jak zwykle fixed ;)
miałem troche tych inteloskich kart i zadna nie chciala kooperować ;)
parcie.