RE: pivot_root: No such file or directory - po uaktualnieniukrenela z security.debian.org

Witam

> W /boot/grub/menu.lst przyjrzyj się opcjom kopt i groot

Dodałem taki wpis do menu.lst

kopt=root=/dev/md0 ro vga=773

mam nadzieje że to rozwiąże problem przy kolejnej aktualizacji kernela i
system wystartuje bez mojej ingerencji.

Co jeszcze z tym wpisem:

initrd          /boot/initrd.img-2.6.8-3-686-RAID1

jak już pisałem, tutaj też dopisywałem to ręcznie ponieważ po aktualizacji
wpis zmienia się na:

initrd          /boot/initrd.img-2.6.8-3-686

Jeszcze ten błąd na hda1 który się pojawił oznacza jakiś problem fizyczny z
dyskiem czy raczej chodzi o system plików ReizerFS? Nie można tego było
usunąć "normalnie" przez fsck.reiserfs jedynie z opcją --rebuild-tree