RE: pivot_root: No such file or directory - po uaktualnieniu krenela z security.debian.org

Hurra.... działa, zrobiłem po swojemu. Plan był taki żeby uruchomić system
chociaż z jednego dysku a następnie dodać drugi. Odłączyłem więc drugi hdc
zostawiłem tylko hda. Wystartowałem z knoppixa

Sprawdziłem partycje fsck.reiserfs na pierwszej nie obeszło się bez opcji
--rebuild-tree

Właśnie dlaczego coś takiego, co oznacza --rebuild-tree?  Czy to powoduje
usuwanie jakichś danych z dysku?

Następnie sprawdziłem plik  /boot/grub/menu.lst i tutaj była druga przyczyn
a dokładnie te dwa wpisy:

Jak robiłem raida zmieniłem na:

kernel          /boot/vmlinuz-2.6.8-3-686 root=/dev/md0 ro  vga=773
initrd          /boot/initrd.img-2.6.8-3-686-RAID1

a po uaktualnieniu jajka zmieniło się na:

kernel          /boot/vmlinuz-2.6.8-3-686 root=/dev/hda1 ro
initrd          /boot/initrd.img-2.6.8-3-686

wiec zmieniłem na to co było wcześniej restartowałem, podłączyłem drugi
dysk, system pięknie wystartował, dodałem ręcznie drugi dysk (nie został
dodany automatycznie) i znów mam Debiana z raidem - super :)

Tu drugie pytanie czy można to jakoś zmienić żeby przy aktualizacji jądra
(w przyszłości) te wpisy automatycznie były zmieniane na te "własciwe" z md0
i RAIID1?

cat /proc/mdstat

Personalities : [raid1]
md5 : active raid1 hda9[0] hdc9[1]