RE: pivot_root: No such file or directory - po uaktualnieniu krenela z security.debian.org

Witam

> wkompilować obsluge raid1 w kernela, moj fragment konfiga :
>

> beta wojtek # grep RAID /usr/src/linux/.config
> # CONFIG_RAID_ATTRS is not set
> # CONFIG_BLK_DEV_3W_XXXX_RAID is not set
> # CONFIG_SCSI_AACRAID is not set
> # CONFIG_MEGARAID_NEWGEN is not set
> # CONFIG_MEGARAID_LEGACY is not set
> # CONFIG_MEGARAID_SAS is not set
> # Multi-device support (RAID and LVM)
> # CONFIG_MD_RAID0 is not set
> CONFIG_MD_RAID1=y
> # CONFIG_MD_RAID10 is not set
> # CONFIG_MD_RAID5 is not set
> # CONFIG_MD_RAID6 is not set

> [...]

Tak dzięki wielkie, tylko jak ja mam skompilować to jajko jak system mi nie
startuje, pytam dlatego ponieważ kompilowałem kilak razy ale na działającym
systemie.

Druga sprawa musze coś zmienić po wkompilowaniu tego w kernel aby chodziło
bez initrd, jako bootmanagera mam gruba