RE: pivot_root: No such file or directory - po uaktualnieniu krenela z security.debian.org

Witam

> nie da sie go załadować przed uruchomieniem systemu (czyt. przed
> INITem) . musisz go wkompilować w jądro.
> jelsi masz raida - musisz wkompilować na stałe obsluge raida, jesli
> masz płytę np. pod VIA - musisz wkompilować obsługe tego czipsetu,
> jesli masz filesystem EXT3 - musisz na stałe wkompilować i to...

Dziękuje za pomoc, dokładnie mama raida1, obecnie sytuacja wygląda tak że
rozłączyłem te dyski i próbuję wystartować z jednego, później dodam sobie
ten drugi dysk do macierzy.

Tylko w jaki teraz sposób skompilować jądro jeżeli system nie startuje? Mam
domyślnie zainstalowane jajko + łatki, chciałbym zachować dokładnie tą samą
konfigurację + właśnie ten raid1 wkompilowany na stałe, system plików to
ReizerFS.

> mozesz tez zostawić wszystko jako moduły i zamiast jądra obsługującego
> wszystko przed startem systemu, załadować initrd (man mkinitrd,
> apt-cache search initrd) - wtedy zamiast jądra lilo bedzie ladowalo
> pierw potrzebne skrypty startowe wraz z obslugą twojego sprzetu, aby
> podczas INITa uzywac juz normalnego odchudzonego jądra.

Tak mam zrobione teraz czyli raid1 jako moduł, ale chciałbym to zmienić żeby
uniknąć w przyszłości podobnych problemów.

Jak przejść na tą opcję że raid1 będzie wkompilowany w jajko? Co musze
zmienić w tym co mam teraz?