Re: pivot_root: No such file or directory - po uaktualnieniu krenela z security.debian.org

On Mon, Dec 25, 2006 at 12:34:23PM +0100, Jarek Buczyński wrote:
> Witam

> Dziękuje za pomoc, dokładnie mama raida1, obecnie sytuacja wygląda tak że
> rozłączyłem te dyski i próbuję wystartować z jednego, później dodam sobie
> ten drugi dysk do macierzy.

Jeśli pisząc "raid1" masz na myśli linuksowy "md", to wydaje mi się że
mkinitrd nie bardzo potrafi zrobić poprawny ramdysk przy zdegradowanej
macierzy. Przynajmniej tak mi chyba wyszło kiedy ostatnio się z tym
bawiłem. O ile dobrze pamiętam, to poradziłem sobie dodając odpowiedni
skrypt do /etc/mkinitrd/scripts czy jakoś tak - po prostu parę linijek w
bashu poprawiających to, co mkinitrd pakuje do ramdysku.

Marcin
--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 1024D/60F41216  FE67 DA2D 0ACA FC5E 3F75  D6F6 3A0D 8AA0 60F4 1216