RE: autoryzacja użytkowników linux -> netware

>Stunnel jest prostszy, bo po prostu instalujesz i stawiasz tunel.
>Przebudowanie pakietu jest bardziej upierdliwe (choćby z konieczności
>stawiania całego deweloperskiego toolchaina na produkcyjnej maszynie).
To w takim razie spróbuje na stunelu.

>Szczerze mówiąc, nie pamiętam, czy któreś wersje nie miały domyślnie
>włączonego. W każdym razie, na 5.1 musiałem ręcznie uruchamiać NLDAP.NLM.

Właśnie sięgnąłem do podręcznika [sic!] pogrzebałem na serku i po prostu
tego nie instalowałem przy stawianiu serwerka. Trzeba będzie doinstalować.
Mam netware 5.0 czy to ma jakieś znaczenie? LDAP jeszcze nie sprawdzałem. A
czy usługa zżera jakieś licencje?

>Etam. http://support.novell.com/ -> dokumentacje i masz. Potem tylko
>szukasz NLDAP i masz.
To fakt - support na stronce mają niezły, tylko się poruszałem troche po
omacku... teraz wiem ze trzeba LDAP szukać - dzieki

>No bo te nieszczęsne nagłówki tak mają. Tylko muttem chyba daje się
>sensownie odpowiadać.
A to niepróbowałem. Jeżeli chodzi o poczte to okienka chyba lepiej się
sprawdzają (oczywiście nie na serku).

>Pozdrawiam
Ja również i dziekuje za zainteresowanie.

Jacek