Re: autoryzacja użytkowników linux -> netware

jacek napisał(a):
Możesz apt-get source obie paczki i przebudować je.
Ale możesz też zestawić stunnelem tunel do serwera i uwierzytelniać się bez ssl do localhosta.
stunnel będzie łatwiejszy w konfiguracji? Przebudowanie rozumiem dotyczy
dodania tylko przy kompilacji ssl??

Stunnel jest prostszy, bo po prostu instalujesz i stawiasz tunel. Przebudowanie pakietu jest bardziej upierdliwe (choćby z konieczności stawiania całego deweloperskiego toolchaina na produkcyjnej maszynie).

Na novell.com jest artykuł o konfiguracji tego pod SUSE. Z grubsza jest bardzo podobnie z dokładnością do tego SSLa.
Jakoś nie mogę trafić na to... Czy chodziło ci o ten link: ??
http://www.novell.com/support/search.do?cmd=displayKC&docType=kc&externalId=
10081706&sliceId=&dialogID=21228311&stateId=1%200%20186367
Tylko że tam jest mowa o LDAP....

Tak właśnie. NDS to usługi katalogowe. Usługi te mogą być także udostępniane na zewnątrz właśnie jako LDAP.

Czy powinienem ustawiać jakiś serwer LDAP
na netware?

Szczerze mówiąc, nie pamiętam, czy któreś wersje nie miały domyślnie włączonego. W każdym razie, na 5.1 musiałem ręcznie uruchamiać NLDAP.NLM.

Jakoś nie mogę się doszukać nic o tym... Netware to naprawde
super technologia ale z informacjami do niego to kiepsciutko...

Etam. http://support.novell.com/ -> dokumentacje i masz. Potem tylko szukasz NLDAP i masz.

Tia, cholerny thunderbird odpowiada domyślnie do autora jak się zagapię.
Z wszystkimi klientami widze to samo :)))

No bo te nieszczęsne nagłówki tak mają. Tylko muttem chyba daje się sensownie odpowiadać.

Pozdrawiam