RE: autoryzacja użytkowników linux -> netware

>Możesz apt-get source obie paczki i przebudować je.
>Ale możesz też zestawić stunnelem tunel do serwera i uwierzytelniać się
>bez ssl do localhosta.

stunnel będzie łatwiejszy w konfiguracji? Przebudowanie rozumiem dotyczy
dodania tylko przy kompilacji ssl??

>Na novell.com jest artykuł o konfiguracji tego pod SUSE. Z grubsza jest
>bardzo podobnie z dokładnością do tego SSLa.

Jakoś nie mogę trafić na to... Czy chodziło ci o ten link: ??
http://www.novell.com/support/search.do?cmd=displayKC&docType=kc&externalId=
10081706&sliceId=&dialogID=21228311&stateId=1%200%20186367
Tylko że tam jest mowa o LDAP.... Czy powinienem ustawiać jakiś serwer LDAP
na netware? Jakoś nie mogę się doszukać nic o tym... Netware to naprawde
super technologia ale z informacjami do niego to kiepsciutko...

>Zobacz też
>http://groups.google.com/group/pl.comp.os.linux/browse_frm/thread/4741abc4b
>5bb72de/95c8643a4bca5ed1?lnk=st&q=novell+debian+kruk&rnum=7#95c8643a4bca5ed
1
Dziękuje bardzo - będzie na pewno pomocne.

>Tia, cholerny thunderbird odpowiada domyślnie do autora jak się zagapię.
Z wszystkimi klientami widze to samo :)))

Pozdrawiam,
Jacek