Re: pppd nie rozpoznaje opcji exec

On Mon, Dec 11, 2006 at 12:48:51PM +0100, Albert Czarnecki wrote:

> Jest plik orange i z niego pobierane sa opcje i chyba go skrypt
> wywlouje:) tyle ze jak narazie to nie rozpoznaje tej opcji exec

ale w pierwszym mailu napisałeś
===============================

na sargu jak wydaje polecenie pppd call orange-connect-chat to wywala mi
blad

pppd call orange-connect-chat
pppd: In file /etc/ppp/peers/orange-connect-chat: unrecognized option
'exec'

co by sugerowało, że BEZPOŚREDNIO każesz pppd używać tego pliku
"konwersacji" zamiast pppd.

KJ

--
Nie oddawaj Polski oszołomom.