Re: system zabezpieczeń z kamerami włacznie

Dnia niedziela, 10 grudnia 2006 22:12, Wojciech Ziniewicz napisał:
> 06-12-10, malkowitch <malkowitch@wp.pl> napisał(a):

> moim zdaniem da sie rozkminić jakiś streaming na dysk... jak tylko
> bede miec troszke czasu to nad tym posiedze - czy kamerki mają
> standardowy serwerek WWW czy trzeba sie jakoś inaczej podlączać ?

tj chciałbym to zrobić w taki sposób zebym mógł przeglądac to na stronce po
zalogowaniu się.  Gdzies przeczytałem że można zrobic coś takiego poprzez
WAPservice  na komórke bezpośrednio.
cos tam poczytałem i wiem że można zastosowac karte DVR ale nie wiem czy
oprogramowanie dostarczone do kart będzie działało z kamerami internetowymi,
które są calkiem dobre ale nie wiem czy się będa nadawać.

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030