system zabezpieczeń z kamerami włacznie

witam serdecznie

wczoraj stałem się ofiara włamania i zginęlo mi bardzo dużo cennych rzeczy
dlatego poza ubezpieczeniem chciałbym zrobic cos na wzór monitoringu całego
mojego domu. mam trzy pomieszczenia przez które ewentualnie można dokonać
włamania dlatego chciałbym zapytac w jaki sposób mógłbym zrobić coś na
zasadzie "servera kamer" tylko  reagujących na ruch i zapisujących
odpowiednei zdjęcia na jakimś zadanym serverze gdzieś na koncie w internecie
np koncie email. dodatkowo chciałbym zrobić rozpoznawanie obrazu znajomych
zeby nie wyglądało to że za każdym razem jak ktos do mnie przyjdzie komputer
np przez skype wydzwania  na policje odrazu. Czy jest jakieś gotowe
oprogramowanie dzięki któremu moge to zrobić. Mam trzy kamery u siebie w domu
tj dwie internetowe logitech i jedna przemysłowa do mojej dyspozycji
Oczywiście wszystko chciałbym uruchomić pod Debianem...
Ma ktoś jakieś pomysły .
Zapraszam do dyskusji...

pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030