Re: system zabezpieczeń z kamerami włacznie

06-12-10, malkowitch <malkowitch@wp.pl> napisał(a):
> wczoraj stałem się ofiara włamania i zginęlo mi bardzo dużo cennych rzeczy
> dlatego poza ubezpieczeniem chciałbym zrobic cos na wzór monitoringu całego
> mojego domu. mam trzy pomieszczenia przez które ewentualnie można dokonać
> włamania dlatego chciałbym zapytac w jaki sposób mógłbym zrobić coś na
> zasadzie "servera kamer" tylko  reagujących na ruch i zapisujących
> odpowiednei zdjęcia na jakimś zadanym serverze gdzieś na koncie w internecie
> np koncie email. dodatkowo chciałbym zrobić rozpoznawanie obrazu znajomych
> [...]
moim zdaniem da sie rozkminić jakiś streaming na dysk... jak tylko
bede miec troszke czasu to nad tym posiedze - czy kamerki mają
standardowy serwerek WWW czy trzeba sie jakoś inaczej podlączać ?

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com