RE: GRUB - na komputerze z dwoma systemami M$ (bez Linuksa)

Witam

>Alez GRub nie ma nic do twojegu systemu pliku - przekierowuje po
>porstu bootloadera biosowego na odpowiednią partycję i pociska
>przerwanie bodajże int 13 - to wszystko - co sie dalej dzieje to
>sprawa systemu który znajduje sie na określonej partycji. grub nie ma
>nic do systemu pliku - inaczej w opcjach kompilacji byloby napisane
>pewnie "enable ntfs support, enable ext3 support, disable/enable jakiś
>tam fs". ..

Czyli mając tylko partycje NTFS, można tego gruba zainstalować czy nie?
Jeżeli tak to jak ktoś może niech mi powie jak, bo ja to teraz już sam nie
jestem pewny :) ale wydaje mi się że raczej nie można bo gdzie wtedy będą te
pliki konfiguracyjne jak ktoś wspominał.

Zakładamy ze nie mam partycji FAT, oraz Linuksa na dysku, tylko windowsy