RE: GRUB - na komputerze z dwoma systemami M$ (bez Linuksa)

Dzięki za wyczerpujący opis, niestety partycje na NTFS. Więc wydaje mi się,
że niestety ale grub odpada.

Przesun te partycje troche albo zrob miejsce z tylu. Na mala (5 mb?) partycje. Ja bym tam zlaozyl cos innego niz fat ale to juz osobny watek.

Na niej zainstaluj gruba grub-install /dev/hdxy - gdzie x to Twoj dysk z y to jego partycja, na ktorej instalujesz.

W menu.lst musisz podmienic (we wpisie dot systemu nr 2) dyski - robi sie to poleceniem map w grubie (skoro ukrywales partycje to wiesz dlaczego).

To tyle.

Faktycznie troche praqcochlonne ale tak, na oko - ok. pol h.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org