RE: RE: GRUB - na komputerze z dwoma systemami M$ (bez Linuksa)

Witam

>1. grub - gdzie jest problem ?
>2. acronis os selector

OK. bo teraz to trochę pomieszałem te tematy,
bo pisałem że Linuksa nie ma a tu nagle jest.

Jest kilka stacji gdzie musza być zainstalowane dwa systemy powiedzmy
Vista i WindowsXP. Instaluję na partycjach podstawowych z ukryciem jednej z
nich przy instalacji systemu i odwrotnie. Rozumiecie wtedy te systemy "nie
widzą się" nie instaluje się żaden BOOT manager z windowsa.

Teraz w zależności którą partycje ukryje a inną ustawię aktywną ten system
startuje. I to działa tylko ze ręcznie. A chodzi o to żeby robił to BOOT
manager (nie koniecznie musi ukrywać partycje) ważne żeby wystartował
odpowiedni system, myślałem żeby wykorzystać do tego GRUB'a bo darmowy,
dobrze działa itd., ale okazuje się że to zbyt dużo kłopotów.

Najlepiej coś małego co zainstaluj się tylko w MBR bo niektóre jak np. XOSL
wymaga dodatkowej partycji.