RE: RE: GRUB - na komputerze z dwoma systemami M$ (bez Linuksa)

Witam

>Ale przecież nie musisz instalowac zadnego bootmanagera linuksowego, jak
>instalujesz dwa Window$y na 2 roznych partycjach to windows automatycznie
>tworzy menu z wyborem systemu i nie ma potrzeby sie bawić.

Dzięki, ja wiem o tym, tylko że u mnie to sytuacja jest bardziej
skomplikowana :) Ok. Więc napisze. W sumie to mam 3 systemy. Windows XP,
Windows 2003 oraz Debian.  Jako BOOT managera używam XOSL'a świetny, tylko
ze niestety nie rozwijany i duży, aby go zainstalować wymagana jest partycja
FAT to główna wada ale u mnie tak się składa że takową partycję posiadam :)

I teraz jakiego bootmanagera użyć żeby to ładnie wszystko wystartować? Musze
niestety zrezygnować z XOSL'a bo nie chce mi wystartować Visty (to już
będzie czwarty system, ja lubię eksperymentować :) ) dodam ze wszystkie
systemy (oprócz Debiana) zainstalowane są na partycjach podstawowych.