RE: Jak zrobić upgrade wersji testowej (starej na nową)

Witam

>Tak.

Ok. Dziękuję. Wybiegnę w przyszłość. Znów pioszę o serwerze gdzie mam
stabilnego "sarge'a" Zakładając że "etch" zostaje wydaniem stabilnym i chcę
przejść na właśnie kolejną stabilną wersję zmieniam tylko wpisy zamieniając
"sarge" na "etch" i później

#aptitude update
#aptitude dist-upgrade (pamiętając że pewne pakiety mogą zostać wybrane do
usunięcia, niestety)

I powinienem mieć na serwerze kolejne stabilne wydanie.

>Tak.

Tu znów wracam do serwera gdzie jest zainstalowana wersja testowa "sarge"
jeszcze przed tym jak sarge został stabilnym i chcę przejść na kolejną
testową "etch". Więc robie tak:

#aptitude update
#aptitude upgrage (tym samym powinienem uzyskać stabilnego "sarge")

Zmieniam wpisy w sources.list z "sarge" na "etch"

#aptitude update
#aptitude dist-upgrade (I powinienem mieć na serwerze aktualną testową
wersje "etch")

Sorry ze może tak rozdrabniam i może czasami powtarzam pewne fakty, ale chce
się upewnić, żeby nie narobić jaj, tak że nic nie wystartuje po moich
uaktualnieniach.

Pozdrawiam i wielkie dzięki za pomoc