Re: skype i mikrofon - debian

no witam
Dnia sobota, 25 listopada 2006 16:45, Adam Byrtek napisał:

> Spróbuj nagrać coś za pomocą "arecord" i odtworzyć za pomocą
> "aplay" (konsola). Jeśli zadziała, problem leży po stronie Skype, a nie
> miksera. Wtedy można spróbować przepuścić Skype go przez "aoss" (pakiet

no to chyba mamy inne wersje skype bo u mnie działa na ALSA a i owszem jest
opcja OSS ale nie aktywna. Druga sprawa nie mam  w jądrze wkompilowanej
obsługi oss oczywiście  jako moduł czyli na zdrowy rozsądek chyba musi
działać z ALSA
> alsa-oss), bo Skype korzysta z OSS nie ALSY - u nie kiedyś pomogło na
> problemy z dźwiękiem (wprawdzie pod Gentoo, ale mimo wszystko).
u mnie pomogło przeinstalowanie skype z wersji stabilnej na 1.3.0.37
i działa pięknie teraz

> Nawiasem mówiąc do testowania Skype przydaje się "automatyczna
> sekretarka" pod loginem test123, która odgrywa wszystko co powiesz.
>
> Pozdrawiam,
> Adam Byrtek

pozdrawiam

--
Etch Debian User: Pawel"at"Wartan"dot"org
kadu:3735326 Registered Linux User : 406139 |PLUG :1966491030