Re: instalacja Debian na RAID1

JERZY SKIBA napisał(a):

> Witam,
>

> Proszę o pomoc w postaci jakiegoś opisu, który pozwoli mi zainstalować
> system Debian Sarge i skonfigurować macierz RAID1. Zależy mi, aby komp
> pełnił rolę serwera plików wykorzystując taką macierz.
>
> Posiadam obecnie dwa równe dyski SATAII i najnowszą dystrybucję Debiana.

O ile wiem Debian Sarge ma opcję instalatora pozwalającą skonfigurować
macierze w trakcie instalacji. Jeśli coś nie działa można po staremu
zainstalować system na jakimś innym dysku (partycji tymczasowej ),
skonfigurować macierze i przenieść system na mirror
Google napewno coś o tym wiedzą :)
Pozdrawiam
Korze