Re: GRUB - na komputerze z dwoma systemami M$ (bez Linuksa)

On Thu, 16 Nov 2006 13:28:33 +0100 zielony wrote:

 z> Jarek Buczyński napisał(a):
> [...]
 z> Nie za bardzo się chyba nie da. Grub korzysta z menu.lst znajdującej
 z> się w katalogu /boot/grub/
 z> najlepszym rozwiązaniem byłoby utworzenie partycji na gruba tzn
 z> partycji boot.

Jeżeli Windows na FATie to się da bez dodatkowej partycji. Skopiować
/boot/grub z jakiegoś linuksa z grubem na podstawową partycję Windows
(C:\boot\grub). Zredagować odpowiednio plik C:\boot\grub\menu.lst. Uruchomić
się z nośnika z grubem i wykonać:

grub> root (hd0,0) # zakladam ze /boot/grup na 1-ej partycji
grub> find /boot/grub/stage1 # sprawdzić że mamy potrzebne pliki
grub> setup (hd0)

Jeżeli są jedynie partycji NTFS, to trzeba stworzyć jeszcze jedną dla gruba
(lepiej w tym przypadku chyba FAT), no i wykonać co powyżej.

--
to my, trociny