RE: Różnice pomiedzy: "if-pre-up.d" oraz"if-up.d"

Witam

> Skrypty z pierwszego odpalają się zaraz przed podniesieniem interfejsu,
> z drugiego już po jego postawieniu - i mogą z niego korzystać.
>
> Zgodnie ze sztuką firewall powinien wstać jeszcze przed postawieniem
> interfejsu, żeby mysz się nie przemknęła ;)

Dziękuję za odpowiedź, przeniosłem sobie skrypt firewalla właśnie do
katalogu "if-pre-up.d".

Jeszcze mam problem z tym że zostaje on uruchomiony niepotrzebnie podczas
startu trzykrotnie, a chciałbym żeby startował tylko jeden raz?

Wcześniejsze rozwiązanie nie zadziałało, niestety.