Re: Bootsplash

2006/11/8, Paweł Kordys <nieuwierzyszwwudu@gmail.com>:
Ja rozumiem frustrację osób które są milion razy pytane o to samo,
zresztą sam też czasem mam ochote napisać just RTFM, ale ja nie pytałem
o rzecz oczywistą, tylko o coś czego w googlu znaleźć nie mogę a myślę,
że kilka osób miało podobny problem, Jeśli pan Z wie, wystarczyłoby
zamiast produkować trzy posty, napisać jeden z trzema słowami

nie jestem pewien ergo - nie wiem. wiem jednak ze gogle wiedzą.

to czego nie jestem pewien - gdybyś wkompilowal stery nvidii mialbyś
lepszy support dla karty co oznacza ze m.in. obsługuje ona więcej
rate'ów odświeżania. zapewne wiesz ze ta sama rozdzielczosc jednak
przy innym odswiezaniu daje rozne rezultaty jesli chodzi o jakosc i
też "przesunięcie" o ktorym mowiles. stery z kernela przeważnie mają
jakieś minimalną obsługę tych wszystkich wodotryskowych dżiforsów 7600
, 6800 czy co tam... - zapewne też ustawiają inny refresh rate -
również podczas bootowania.

p.s. ładny bootsplash ma kubuntu (domyslny)

p.s. EOT w temacie googla :-)
;)

przerpaszam jesli odebrałeś mnie źle - ja też się pomyliłem odsyłając
cię do gogla bo rozwiązanie leży tez zapewne w ogolnej wiedzy o
monitorach CRT i kartach graficznych, niemniej oberwując spadek
poziomu tej listy od kilku lat (od spraw serwerowych do ikonek w kde )
frustracja objawia sie w roznych formach .no ,ale coz - nie jestesmy
na debian-polish-isp :P

p.s. pomimo powyzszego uwazam liste debiana za najlepszą pod
wszystkimi względami ;)

pzdr
wz

--