Re: Bootsplash

2006/11/8, Paweł Kordys <nieuwierzyszwwudu@gmail.com>:
Witam,

Tak jakoś naszło mnie coby podczas startu mój ekran wyglądał trochę
ładniej, a czemu by nie. Bootsplash działa i ekran wyglada lepiej poza
jednym... Wkompilowałem sobie vesa_fb (nvidia_fb gryzie się ze
sterownikami nvidii dla X), wszystko jest super tylko chciałbym lekko
przesunąć w prawo zawartośc ekranu podczas startu i stąd pytanie gdzie
szukać? Parametry przekazywane do jądra przez gruba a może jakiś
konfigurator???

sory ale gogle wiedzą w tej sprawie wiecej niz lista ;)

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com