Re: ntpdate

2006/11/7, Konrad Cempura <kcem@tlen.pl>:
Krzysiek Kiełczewski napisał(a):
> Ja jestem zadowolony z openntpd.

Jak to działa i jak to skonfigurować jakoś fajnie?
Ja do tej pory co dobę w cronie odpalałem rdate.

Sprawa jest o tyle ciekawa, że z tego co pamiętam , każdy serwer w
internecie _powinien_ posiadać mechanizm synchronizujący go z czasem
rozdystrybuowanym w polsze za pomocą dwóch serwerów zcasu ( tempus1 i
tempus2 gum.gov.pl) . Oczywiscie jest to tak samo przestrzegane jak
przepis o retencji danych uzytkowników sieci telekomunikacyjnych (
chyba nawet ostatnio wydłużony z 6 miesiecy do kilkunastu miesiecy )
ktory nie jest w ogole przestrzegany i wiekszosc ludzi nie ma o tym
pojecia :D

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com