Re: xfce4 dżwięki systemowe

Paweł Kordys napisał:

> Tak jakoś mnie naszło żeby mój system wydawał jakieś dźwięki, i zupełnie
> nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Z googla wynika że wcześniejsze
> wersje xfce miały xfsound u mnie (xfce4 - debian etch) nie ma czegoś
> takiego, jak więc ustawić dźwięki systemu? Ratujcie.... :-)

Rzeczywiście - xfsound gdzieś zniknął :)

To tylko luźny pomysł, ale skoro xfce integruje się z kde/gnome
(bo tak rozumiem opcje "uruchom usługi KDE/Gnome przy starcie"),
to może istnieje możliwość wykorzystania tamtejszej obsługi dźwięku.

Jacek Kawa  **How little the universe knows about the nature of real cruelty!**