RE: Działanie usług tylko na wybranych interfejsach (zdef. przez uzytkow.)

Witam

> w kazdej usludze konfiguracja moze przebiegac w nieco inny
> sposob. Szukaj w plikach konfiguracyjnych slow kluczowych [...]

OK. Tylko że to są właśnie te usługi których nie udało mi się jeszcze
skonfigurować

> Jesli chcesz ograniczyc z dostep z zewnatrz, zawsze mozesz zrobic to
> zrobic lokalnym firewallem,

Rozumiem, ale chciałem zrobić to jako takie dodatkowe zabezpieczenie.

Dzięki za pomoc, jeżeli ktoś potrafi to zmienić, bardzo proszę o pomoc